کاری نورانی از گروه تواشیح سیرت النبی بمناسبت میلاد پیامبر در طبس میقات الرضا

کاری نورانی از گروه تواشیح سیرت النبی بمناسبت میلاد پیامبر در طبس میقات الرضا

zdhm_tt_2946715871291710457.jpgکاری نورانی از گروه تواشیح سیرت النبی بمناسبت میلاد پیامبر در طبس میقات الرضا

باکلیک بر روی تصویر دانلود کنید(تصویرمربوط به این اجرا نیست)

سلام.با عرض تبریک هفته ی وحدت و میلاد با سعادت وپربرکت پیامبرمهربانیها حضرت محمدمصطفی ع بر تمام شما بزرگواران. در این قسمت  یک کاری از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس براتون میزارم که  عیدی من بشما دوستداران  و علاقمندان این گروه میباشد.این کار که بمناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام و حضرت امام صادق ع در سال 92 در طبس میقات الرضا اجرا شده است که کاربسیار بسیار زیبایی شده است. این کار با در ابتدا با صدای نورانی استاد رضا بقایی که با گفتن الله الله و.... بصورت عربی آغاز و همخوانی عربی شروع میشود و در ادامه همخوانی فارسی خوانده میشود. این کار بسیار عالی اجرا شده و هنرمندی و خبره بودن  این گروه را میرساند.من خودم که قسمت عربی این کار رو بارها وبارها گوش دادم برام لذت بخش ونورانی بود. در این قسمت بدلیل اینکه عکسهای جدیدی از این گروه در دسترس نیست و گفتم شاید براتون جالب باشه یه تصویری که از اجرای این گروه در سال 89 در دانشگاه فردوسی مشهد گرفته شده است میزارم که برای خودم خاطره است که سالها از اون میگذره.

rscv_tt_7209419461291710457.jpg

 این تصویر مربوط به گروه اجرا در سال89 در دانشگاه فردوسی مشهد میباشد

راستی شما بزرگواران میتونید هر انتقاد و پیشنهادی که دارید در مورد کارهای این گروه با مدیر هماهنگی یا اعضای این گروه در میان بگذارید و فکر میکنم این گروه مشتاقانه گوش بدن...گرچه فکر نمیکنم که هیچ یک از اعضای گروه به وب حقیرانه ی ما سر بزنن.ولی پیشنهادات شما رو گوش میدن...یه چیزی در مورد انتقاد کردن بگم چند روز پیش به یکی از دوستام بشوخی گفتم که این کاری که کردی نظم نداره حالا به شوخی گفتم و اونم یه جوری بهش برخورد و عصبانی شد  و گفت به چیزی که نمیدونی نظر نده گفتم بابا بشوخی گفتم و دیگه تصمیم گرفتم حتی بشوخی هم چیزی نگم بهش...حالا اگه جدی میگفتم دیگه مکافات بود و میکشت منو...ولی چه خوبه ادم انتقاد پذیر باشه و مغروز نباشه.

1dxk_tt_8821792431291710457.jpg

حالا امروز به مناسبت عید یک لطیفه هم بگم که بخندید..معین کوچولوی ما امروز از کلاسش اومده و اینقده قران رو باهاش کار کرده بودم که سورههایی که مربیشون گفته بود حفظ بود و اومده با خنده میگه که مربیمون تشویقم کرد و فداش بشم چقدم شاد بود ..بچه ها دلخوشیاشون زیاده و بهر چیزی شاد میشن و مثل ما ادم بزرگا تو دنیا غرق نشدن و میگه قاصدک یه جک از دوستم یاد گرفتم بگم گفتم بگو عزیزدلم. گفت: یه روز گوجه و بادمجون از خیابون رد میشدن و گوجه رو ماشین میزنه و میمیره و بادمجون میگه میدونستم تو میمیری برا همون سیاه پوشیدم هههههههه...این جک قدیمی بود ولی معین جوری با اب وتاب تعریف کرد که همه خندیدیم...خنده بر لبتون باشه و شادقالیب شاد یاشیاسیز...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 6 دی 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 19:44 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس